El disseny VISUAL
El primer que necessites és comptar amb professionals, experts en HTML, CSS i CMS per crear un projecte potent de disseny visual.
S’ha d’adaptar a les teves necessitats i ha d’aconseguir captar l’atenció de l’usuari o del comprador potencial.
Has d’aconseguir que el teu lloc sigui capaç d’atreure a l’usuari i mantenir-ho. Aquí entra en joc el disseny visual.
Aconseguir captar l’atenció de la persona que navega per la teva web amb fotografies o vídeos ben elaborats i perfectament dissenyats perquè no vulgui anar-se a la competència.
Tota pàgina corporativa necessita un bon disseny gràfic.
Disposar d’un logotip atractiu és fonamental per cridar l’atenció i que quedi impressionat i familiaritzat amb la teva imatge des del primer moment que la veu.
Els vídeos corporatius, les infografies, l’àudio… Tots ells són elements que contribueixen al fet que la teva web augmenti la qualitat i aconsegueixi diferenciar-se de la competència.
Com he dit anteriorment, això nomes s’aconsegueix amb un bon disseny.
Si t’interessa amb més profunditat aquest tema, pots continuar informa’n-te al col·legi de disseny gràfic de Barcelona
Pots veure alguns exemples pràctics al meu portfoli.
No és el MÉS important
Avui en dia, en el món del disseny web, només és una part d’un conjunt de tasques, i NO, no és el més important, però és imprescindible.
Els estudis demostren que, quan els usuaris tendeixen a jutjar la credibilitat i la confiança que els ofereix una pàgina web, sobre la base d’aspectes com el seu disseny visual.
Hi ha molts altres aspectes que fan que una pàgina web generi una sensació de confiança i credibilitat entre els seus visitants, com per exemple:
– El temps de càrrega de les pàgines, sobre tot en telèfons mòbils, que cada dia és més important.
– La qualitat de la informació continguda a la pàgina web.
– La freqüència amb la qual aquesta informació s’actualitza.
– La usabilidad del lloc web.
– La quantitat d’errors perceptibles en el lloc web (faltes d’ortografia, enllaços que no funcionen, etc.).
– Etc.
Els usuaris tendeixen a pensar que si una pàgina web corporativa no és de qualitat, l’empresa a la qual pertany tampoc serà capaç de proporcionar productes o serveis de qualitat.